The Greatest Guide To تولیدی کیف

Wiki Article

کارگاه های با تجربه و معروف هرگز با بدقولی و کیفیت پایین اجناس تولیدی، سابقه ی طولانی خود را از بین نمی برند.

آدرس، ساعت کاری، بلیط همراه با معرفی کامل

علاوه بر فرش‌های ایرانی، فرش‌های وارداتی از برندهای کشورهای ترکیه، هند و بلژیک هم در این فروشگاه عرضه می‌شود. طرح و رنگ و نقش‌های متفاوتی که در این فروشگاه می‌بینید، آنقدر متنوع و زیبا هستند که انتخاب کردن را برای شما سخت خواهد کرد!

آدرس بازارچه سنتی ستارخان: تهران، خیابان ستارخان، بلوار گلاب، زیر پل یادگار امام

پلازا در سه طبقه فعال است و ظرفیت پارکینگ آن ۲۱۰ اتومبیل را شامل می‌شود. اغلب برندهای داخلی و خارجی در این مرکز خرید حضور دارند و همچنین رستوران‌های متنوعی نیز برای خریداران وجود دارد.

تفاوت یافت آباد و دلاوران را می‌توان در قیمت‌های آن دانست. در دلاوران قیمت‌های کمی بیشتر است اما خب کیفیت و مدل‌های بیشتری هم در دسترس است.

دریاچه های تار و هویر

ممکن است این بازار کمی دور باشد و رفت و آمد برایتان مشکل باشد، اما از لحاظ قیمت برای شما مقرون به صرفه خواهد بود.

بعد از پاساژ علاءالدین، بازار موبایل بین تمام اهالی تهران برای خرید گوشی موبایل و لوازم کامپیوتری مشهور است. این پاساژ در مقایسه با علاءالدین به روزتر و بزرگتر است. در کل فضای تمیزتر و روشن‌تری نسبت به علاءالدین دارد اما از نظر اجناسی که به فروش می‌رساند، شبیه به هم هستند.

کیف یکی از اکسسوری‌های متنوع و پرکاربرد برای استفاده در هر زمان و هر مکانی است که هم آقایان و هم خانم‌ها می‌توانند از آنها here استفاده کنند. به طور معمولا بیشترین و متداول‌ترین استفاده از کیف در بین خانم‌ها بوده و به نوعی عضو جدا نشدنی استایل روزانه آن‌ها به حساب می‌آید.

بازار مبل یافت آباد، بازار مبل دلاوران، بازار مبل جاجرود

یکی دیگر از مراکز خرید لوکس تهران، مرکز خرید پلازا است. این مرکز خرید در شمال تهران و منطقه زعفرانیه واقع شده است و یک گزینه ایده‌ال برای خریدهای لوکس به حساب می‌آید.

کفش اسپورت کفش زنانه صندل زنانه کفش مجلسی زنانه کفش مردانه کفش بچگانه دمپایی کیف

آدرس عمده فروشی دنیز: تهران، یافت آباد، بلوار معلم، شهرک صاحب‌الزمان، خیابان رضایی، کوچه رضانسب، پلاک ۱۵ درب پارکینگ، زنگ آبی

Report this wiki page